Tilfredse kunder er det vigtigste for alle medarbejdere hos KRONE, og vi arbejder hårdt for at producere og levere fejlfrie produkter. Desværre kan der alligevel ske fejl i produktionen eller undervejs til modtageren, som ender med en reklamation.
For indsendelse af en reklamation, bedes du udfylde reklamationsformularen her nedenfor. Henvendelsen skal altid indeholde ordrenummer og positionsnummer på de pågældende KRONE elementer. Tryk her og se hvordan du finder vinduets variantlabel med informationer.
Husk venligst at beskadigede elementer aldrig bør monteres, før reklamationen er indsendt, og KRONE har givet accept til montering.
Bemærk venligst! Hvis du er privat boligejer, bedes du henvende dig direkte til den tømrer eller tømmerhandel, hvor du har købt dine vinduer, hvorefter de vil kontakte os for at planlægge det videre forløb.
Vi bestræber os på at behandle alle henvendelser hurtigst muligt, og vi ser frem til at hjælpe dig.